Telefonszám: +36-30-971-5217

Edzéseink

Cross Kids

Új óra gyerekeknek a TFWG 12. Sportban!
Cross Kids Ágival a 2 gyermekes anyukával, aki a felnőttek után most a gyerekeket is átmozgatja.

Órarend

Kar-Has-Popsi

A Kar-Has-Popsi elnevezésü óratípussal azoknak szeretnék kedvében járni,akiknek belefér az életükbe egy kis kardió mozgás (futás, biciklizés, spinning), de hiányzik az izommunka,szeretnének erősebbek és kontúrosabbak lenni!

Órarend

Funkcionális Fascia Tréning

Rugalmasabb test, az izmok energiatakarékosabban, hatékonyabban dolgoznak, nő a teljesítmény.

Órarend

Body Flow (dinamikus jóga)

A Body Flow (dinamikus jóga) fő mozgás anyagát a jóga ászanák (pózok) adják, melyet dinamikusan a légzés szinkronjában végzünk, maximálisan figyelve a helyes kivitelezésre.

Órarend

deepWORK®

A gyakorlatok alapja az öt természeti elem és a rengeteg pozitív energia!

Órarend

Senior torna

Ahogy korban haladunk előre, megindulnak a kedvezőtlen élettani folyamatok: az izomzat elkezd leépülni, csökken a koordinációs képesség, az ízületek mozgásterjedelme beszűkül, megjelennek a különböző mozgásszervi betegségek.

Órarend

Hot iron cross

Ez az atletikus edzés viszonylag kevés ismétlésszámmal dolgozik, mint az előző edzések (maximum 8-12 ismételés) több feszesítő, anyagcserét aktiváló szövetet termel, és így gyorsabb anyagcserét idéz elő – egy 24 órán át tartó kalóriaégetést.

Órarend

Kardió intervall

Jobban fogyaszt, mint a kardió! Ez a legerősebb zsírégető sport!

Órarend

SPINNING®

A Spinning® egy edzőteremben végzett, nagy intenzitású, zenés kerékpáros aerobik óra, mely az egyik legkiválóbb kardió edzés. Az egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is. A spinning-gel, akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra alatt, amelynek jelentős része szénhidrát.

Órarend

Alakformáló

Minden nő számára fontos a megjelenés, a külső, az, hogy szép feszes idomokkal rendelkezzen. Ehhez persze tenni is kell. A rendszeres mozgás segít szép alakot formálni. Vannak kifejezetten olyan edzésformák, melyeket nők számára fejlesztettek ki, ezzel is hozzájárulva hajlékonyságuk és feszességük fenntartásához, kialakításához.

Órarend

Hot Iron

A gyakorlatok előre megtervezettek, szisztematikusak, ami szintén a Hot Iron hatékonyságát növeli. Nem csak a mozgás öröme miatt érdemes kipróbálni, hanem a csoport, a közös munka és a jókedv érdekében is. Az, hogy nem egyedül, hanem többen súlyzót ragadtok, motivál, erőt ad az edzésben, ráadásul a zene külön jó hangulatot teremt.

Órarend

TRX

Mostanában nagyon elterjedtek az újfajta fitnesz edzések, a TRX is ezek közé tartozik. Bár ezt a fajta edzésmódot az amerikai hadsereg fejlesztette ki, hogy a katonák bármikor, bárhol tudjanak edzeni, egyre nagyobb teret hódít a hétköznapi életben is.
Egy TRX-es edzés sokkal intenzívebb, mint egy cardio edzés, sokkal több kalóriát égetünk el rövidebb idő alatt, és az anyagcserét is jobban felpörgeti.

Órarend

JÓGA

A jóga mindennapos gyakorlásának rengeteg pozitív hatása van, mind a testre, mind a lélekre. Egészséget, jó közérzetet teremt, mentális, szellemi tisztulást eredményez, ami által az életminőség is nagyban javul.
Aki jógázik, életörömre, erőre és bátorságra tesz szert. Az egészség és a hosszú élet legfontosabb pillérei közé tartoznak a jóga testgyakorlatok és légzőgyakorlatok.

Órarend

PILATES

A Pilates gyakorlása közben a test és az elme mindvégig azon dolgozik, hogy rugalmas, hajlékony izomzatot alakítson ki.
A Pilates által kifejlesztett mozgásforma célja az, hogy a különböző gyakorlatok elsajátításával minél közelebb kerüljünk az ideális testtartás megvalósításához.

Órarend

Funkcionális köredzés

A Funkcionális köredzés egy kis csoportos személyi edzés, ami ötvözi a személyi edzésen megkapott figyelem előnyét a csoportos edzések motiváló erejével, hangulatával. Ez az óra neked való, ha több figyelmet szeretnél kapni, mint a csoportos órákon, nem vagy biztos a technikádban, szeretnél kicsit megismerkedni az edzőtermek világával, vagy csak egy hatékony erő- és állóképességnövelő edzésre vágysz!

Órarend

Cross training

Szeretnél egy igazán pörgős, szuper hangulatú, kihívásokkal teli edzésen részt venni? Akkor a Crosstraining óratípust Neked találták ki. Az edzések nagyon változatos felépítésüek, hiszen célunk, a minél több képesség fejlesztése, mint:
Erő, Gyorsaság, Állóképesség, Koordináció, Mobilitás.

Órarend

Híreink

Mottónk

Azt a legnehezebb befejezni, amit el sem kezdesz