Telefonszám: +36-30-971-5217
       

Edzéseink

Funkcionális Köredzés

Funkcionális Köredzés

Ezen az órán állomásokon dolgozol időre. Mivel funkcionális edzés, ezért az egész testet átmozgatja. Itt külön nem dolgozol az izomcsoportokra, hanem egyszerre több izmot használsz, fejlesztesz. Az egész tested egyben fejlődik. A Funkcionális edzéseken a gyakorlatokat a hétköznapi mozdulatok, feladatok ihletik meg, így egy változatos gyakorlatsor az, amit csinálhatsz.

Bejelentkezés

Cross Training

Fontos, hogy az edzés a CORE (Törzs) izmok megerősítésére és a mozdulatok helyes kivitelezésére fordítja a legnagyobb hangsúlyt. Ezek mellett fontos, hogy az intervall módszert is alkalmazzuk, hisz ezáltal a pulzusunkat fejlesztjük.

Bejelentkezés

Gerinctorna (Flying)

Mire jó a gerinctorna? (Flying óra)

Mindazoknak, akik napi két óránál többet töltenek ugyanabban a testhelyzetben, akiknek keresniük kell éjszaka a legmegfelelőbb alváspózt, hogy ne elgémberedve ébredjenek, akiknek fájdalom nélkül már nem megy a vállkörzés, akik egyszer is kiejtették már a szájukon, hogy „beállt a nyakam”, „beszakad a hátam, úgy fáj”, és azoknak is, akik már tudják, milyen érzés, amikor egy rossz mozdulat után képtelenek kiegyenesedni… Vagyis a gerinctornát ajánljuk mindenkinek, aki gerinccel született és szeretné még néhány évtizedig rendeltetésszerűen, fájdalom nélkül használni testének tartóoszlopát.

Bejelentkezés

Zsírégető – Kondi

Az órán a fő izomcsoportokat hatékonyan megmozgatva dolgozunk, vegyesen kardió és
erősítő gyakorlatokat alkalmazva. Fontos, hogy az óra nem koreografált. Az edzés során sajáttestsúlyos feladatokat is végzünk, hogy megtanuljuk használni a testünket.

Bejelentkezés

Kezdő Spinning

Spinning - Mit érdemes kezdőként betartani?

Kezdőként mindenképpen érdemes néhány alapszabályt betartani, amivel elkerülhetőek az óra alatt fellépő kellemetlen érzések vagy az esetleges sérülések.

Bejelentkezés

Jóga

Sokan úgy képzelik a jógázást, hogy levitálni( lebegés) tanulunk, imádkozni kell és batikolt bő ruhákban járni raszta hajjal. A jóga valójában nagyon sokszínű. Mindannyian mások vagyunk, mint a hópihék, és mindannyian máshogy éljük meg a jógázás élményét is. A jóga népszerűségének köszönhetően pedig számtalan jógastílus kínál különböző megoldásokat a felmerülő kérdésekre és problémákra.

Bejelentkezés

Kondi-torna

Kondi-torna

Alacsony intenzitású lépéskombinációkkal, saját testsúllyal, kézisúlyzóval, step paddal, gumiszalaggal, soft ball-al kombinált, minden főbb izomcsoportot megdolgoztató alakformáló edzés! Kezdőknek és idősebbeknek is ajánlott!


Bejelentkezés

Cross Kids

Huligánok Figyelem!

Ne unatkozzatok otthon, gyertek el inkább mozogni hozzánk!

Bejelentkezés

SPINNING®

1. Mi is a spinning?

Senkit ne tévesszen meg a rengetek bicikli a teremben, itt nem a hagyományos szobakerékpározásról van szó! A pörgős zene, a változatos gyakorlatok, tudják doppingolni az embert! Spinning az egyik leghatásosabb zsírégető edzés a folyamatos tekerésnek köszönhetően, valamint a mindennapi problémáinkat is kihajthatjuk magukból ezalatt a 60 perc alatt.

Bejelentkezés

TRX®

TRX:

Több célból is alkalmazható a TRX. Szuper eszköz erősítő edzés kiegészítéséhez, vagy helyette, illetve a rekreációban a nagy izomterheléssel járó sportversenyeket követően is használható. A gyógytornászok a rehabilitációban alkalmazzák, vagy ajánlják a gyógytornát követően izomerősítésre, izomtömeg növelésére. Előnye, hogy kis terhelésekkel, fokozatosan elérhető a javulás, a sérült testrész mozgástartományának helyreállítása.

Bejelentkezés

Személyi edzés

Nem szereted a csoportos órákat?

Esetleg kezdő vagy és nem tudod hogyan fogj hozzá?

Kell a motiváció?

Akkor Neked ajánljuk a személyi edzést, ahol Személyi Edzőnk csak Veled foglalkozik.

Bejelentkezés

KETTLEBELL

MIÉRT A KETTLEBELL?

A kettlebell edzés nemcsak a tartáshibák javítására és a hátfájás megszüntetésére alkalmas, de tökéletes választás erőfejlesztés és fogyás szempontjából is. Erősíti a core (vagy tartó)izmokat, és segít a formás testalkat elérésében.
Kiegészítő edzésként is alkalmazzák úszók, futók, harcművészek és mindenki, aki több erőt, robbanékonyságot vagy állóképességet szeretne – legyen amatőr vagy akár olimpikon.

Bejelentkezés

YouTube videók

“1 óra edzés a napod 4%-át jelenti, mégis megváltoztatja a maradék 96%-ot”

 

 

           

                   

Iratkozz fel Youtube csatornánkra!

       

Cross Kids – játékos motiválás a sportra

 

           

                   

Iratkozz fel Youtube csatornánkra!

       

Spinning – az egyik leghatékonyabb kardió edzés

 

           

                   

Iratkozz fel Youtube csatornánkra!

       

Híreink

Mottónk:

A győzelem titka nem a negatívumok elleni küzdelem, hanem a pozitív CÉL amit magunk előtt látunk

error: Content is protected !!