Telefonszám: +36-30-971-5217

Edzéseink

deepWORK

A gyakorlatok alapja az öt természeti elem és a rengeteg pozitív energia!

Órarend

Senior torna

Ahogy korban haladunk előre, megindulnak a kedvezőtlen élettani folyamatok: az izomzat elkezd leépülni, csökken a koordinációs képesség, az ízületek mozgásterjedelme beszűkül, megjelennek a különböző mozgásszervi betegségek.

Órarend

Hot iron cross

Ez az atletikus edzés viszonylag kevés ismétlésszámmal dolgozik, mint az előző edzések (maximum 8-12 ismételés) több feszesítő, anyagcserét aktiváló szövetet termel, és így gyorsabb anyagcserét idéz elő – egy 24 órán át tartó kalóriaégetést.

Órarend

Kardió intervall

Jobban fogyaszt, mint a kardió! Ez a legerősebb zsírégető sport!

Órarend

SPINNING

A Spinning egy edzőteremben végzett, nagy intenzitású, zenés kerékpáros aerobik óra, mely az egyik legkiválóbb kardió edzés. Az egyik legkiválóbb kardió edzés, mely egyszerre fejleszti a testet és a lelket, a mentális képességeket és az állóképességet is. A spinning-gel, akár 700-800 kalóriát is elégethetünk egy óra alatt, amelynek jelentős része szénhidrát.

Órarend

Alakformáló

Minden nő számára fontos a megjelenés, a külső, az, hogy szép feszes idomokkal rendelkezzen. Ehhez persze tenni is kell. A rendszeres mozgás segít szép alakot formálni. Vannak kifejezetten olyan edzésformák, melyeket nők számára fejlesztettek ki, ezzel is hozzájárulva hajlékonyságuk és feszességük fenntartásához, kialakításához.

Órarend

Hot Iron

A gyakorlatok előre megtervezettek, szisztematikusak, ami szintén a Hot Iron hatékonyságát növeli. Nem csak a mozgás öröme miatt érdemes kipróbálni, hanem a csoport, a közös munka és a jókedv érdekében is. Az, hogy nem egyedül, hanem többen súlyzót ragadtok, motivál, erőt ad az edzésben, ráadásul a zene külön jó hangulatot teremt.

Órarend

TRX

Mostanában nagyon elterjedtek az újfajta fitnesz edzések, a TRX is ezek közé tartozik. Bár ezt a fajta edzésmódot az amerikai hadsereg fejlesztette ki, hogy a katonák bármikor, bárhol tudjanak edzeni, egyre nagyobb teret hódít a hétköznapi életben is.
Egy TRX-es edzés sokkal intenzívebb, mint egy cardio edzés, sokkal több kalóriát égetünk el rövidebb idő alatt, és az anyagcserét is jobban felpörgeti.

Órarend

JÓGA

A jóga mindennapos gyakorlásának rengeteg pozitív hatása van, mind a testre, mind a lélekre. Egészséget, jó közérzetet teremt, mentális, szellemi tisztulást eredményez, ami által az életminőség is nagyban javul.
Aki jógázik, életörömre, erőre és bátorságra tesz szert. Az egészség és a hosszú élet legfontosabb pillérei közé tartoznak a jóga testgyakorlatok és légzőgyakorlatok.

Órarend

PILATES

A Pilates gyakorlása közben a test és az elme mindvégig azon dolgozik, hogy rugalmas, hajlékony izomzatot alakítson ki.
A Pilates által kifejlesztett mozgásforma célja az, hogy a különböző gyakorlatok elsajátításával minél közelebb kerüljünk az ideális testtartás megvalósításához.

Órarend

Funkcionális köredzés

A Funkcionális köredzés egy kis csoportos személyi edzés, ami ötvözi a személyi edzésen megkapott figyelem előnyét a csoportos edzések motiváló erejével, hangulatával. Ez az óra neked való, ha több figyelmet szeretnél kapni, mint a csoportos órákon, nem vagy biztos a technikádban, szeretnél kicsit megismerkedni az edzőtermek világával, vagy csak egy hatékony erő- és állóképességnövelő edzésre vágysz!

Órarend

Cross training

Szeretnél egy igazán pörgős, szuper hangulatú, kihívásokkal teli edzésen részt venni? Akkor a Crosstraining óratípust Neked találták ki. Az edzések nagyon változatos felépítésüek, hiszen célunk, a minél több képesség fejlesztése, mint:
Erő, Gyorsaság, Állóképesség, Koordináció, Mobilitás.

Órarend

Híreink

Mottónk

Azt a legnehezebb befejezni, amit el sem kezdesz