Telefonszám: +36-30-971-5217
       

Edzéseink

Cross Training

Fontos, hogy az edzés a CORE (Törzs) izmok megerősítésére és a mozdulatok helyes kivitelezésére fordítja a legnagyobb hangsúlyt. Ezek mellett fontos, hogy az intervall módszert is alkalmazzuk, hisz ezáltal a pulzusunkat fejlesztjük.

Bejelentkezés

Gerinctorna (Flying)

Mire jó a gerinctorna? (Flying óra)

Mindazoknak, akik napi két óránál többet töltenek ugyanabban a testhelyzetben, akiknek keresniük kell éjszaka a legmegfelelőbb alváspózt, hogy ne elgémberedve ébredjenek, akiknek fájdalom nélkül már nem megy a vállkörzés, akik egyszer is kiejtették már a szájukon, hogy „beállt a nyakam”, „beszakad a hátam, úgy fáj”, és azoknak is, akik már tudják, milyen érzés, amikor egy rossz mozdulat után képtelenek kiegyenesedni… Vagyis a gerinctornát ajánljuk mindenkinek, aki gerinccel született és szeretné még néhány évtizedig rendeltetésszerűen, fájdalom nélkül használni testének tartóoszlopát.

Bejelentkezés

Mobility és SMR

A mobilitás az a képességünk, ami a mozgások teljes tartományát biztosítja az ízületekben. A növekvő mobilitás a sérülések megelőzésének kulcsfontosságú eleme.
Mivel a test másképp reagál a stresszre;egy különösen nehéz hét után szorítást, nyomást érezhetsz a nyakadban és a válladban, vagy állkapocs fájdalommal ébredhetsz, mert éjszaka alvás közben összeszorítva tartod. A csípő feszültsége, kötöttsége is sokunknak ismerős lehet...

Bejelentkezés

Zsírégető – Kondi

Az órán a fő izomcsoportokat hatékonyan megmozgatva dolgozunk, vegyesen kardió és
erősítő gyakorlatokat alkalmazva. Fontos, hogy az óra nem koreografált. Az edzés során sajáttestsúlyos feladatokat is végzünk, hogy megtanuljuk használni a testünket.

Bejelentkezés

Kezdő Spinning

Spinning - Mit érdemes kezdőként betartani?

Kezdőként mindenképpen érdemes néhány alapszabályt betartani, amivel elkerülhetőek az óra alatt fellépő kellemetlen érzések vagy az esetleges sérülések.

Bejelentkezés

Jóga

Sokan úgy képzelik a jógázást, hogy levitálni( lebegés) tanulunk, imádkozni kell és batikolt bő ruhákban járni raszta hajjal. A jóga valójában nagyon sokszínű. Mindannyian mások vagyunk, mint a hópihék, és mindannyian máshogy éljük meg a jógázás élményét is. A jóga népszerűségének köszönhetően pedig számtalan jógastílus kínál különböző megoldásokat a felmerülő kérdésekre és problémákra.

Bejelentkezés

Kondi-torna

Kondi-torna

Alacsony intenzitású lépéskombinációkkal, saját testsúllyal, kézisúlyzóval, step paddal, gumiszalaggal, soft ball-al kombinált, minden főbb izomcsoportot megdolgoztató alakformáló edzés! Kezdőknek és idősebbeknek is ajánlott!


Bejelentkezés

Cross Kids

Huligánok Figyelem!

Ne unatkozzatok otthon, gyertek el inkább mozogni hozzánk!

Bejelentkezés

SPINNING®

1. Mi is a spinning?

Senkit ne tévesszen meg a rengetek bicikli a teremben, itt nem a hagyományos szobakerékpározásról van szó! A pörgős zene, a változatos gyakorlatok, tudják doppingolni az embert! Spinning az egyik leghatásosabb zsírégető edzés a folyamatos tekerésnek köszönhetően, valamint a mindennapi problémáinkat is kihajthatjuk magukból ezalatt a 60 perc alatt.

Bejelentkezés

TRX®

TRX:

Több célból is alkalmazható a TRX. Szuper eszköz erősítő edzés kiegészítéséhez, vagy helyette, illetve a rekreációban a nagy izomterheléssel járó sportversenyeket követően is használható. A gyógytornászok a rehabilitációban alkalmazzák, vagy ajánlják a gyógytornát követően izomerősítésre, izomtömeg növelésére. Előnye, hogy kis terhelésekkel, fokozatosan elérhető a javulás, a sérült testrész mozgástartományának helyreállítása.

Bejelentkezés

Személyi edzés

Nem szereted a csoportos órákat?

Esetleg kezdő vagy és nem tudod hogyan fogj hozzá?

Kell a motiváció?

Akkor Neked ajánljuk a személyi edzést, ahol Személyi Edzőnk csak Veled foglalkozik.

Bejelentkezés

KETTLEBELL

MIÉRT A KETTLEBELL?

A kettlebell edzés nemcsak a tartáshibák javítására és a hátfájás megszüntetésére alkalmas, de tökéletes választás erőfejlesztés és fogyás szempontjából is. Erősíti a core (vagy tartó)izmokat, és segít a formás testalkat elérésében.
Kiegészítő edzésként is alkalmazzák úszók, futók, harcművészek és mindenki, aki több erőt, robbanékonyságot vagy állóképességet szeretne – legyen amatőr vagy akár olimpikon.

Bejelentkezés

YouTube videók

“1 óra edzés a napod 4%-át jelenti, mégis megváltoztatja a maradék 96%-ot”

 

 

           

                   

Iratkozz fel Youtube csatornánkra!

       

Cross Kids – játékos motiválás a sportra

 

           

                   

Iratkozz fel Youtube csatornánkra!

       

Spinning – az egyik leghatékonyabb kardió edzés

 

           

                   

Iratkozz fel Youtube csatornánkra!

       

Híreink

Mottónk:

A győzelem titka nem a negatívumok elleni küzdelem, hanem a pozitív CÉL amit magunk előtt látunk

error: Content is protected !!