📞 06 30 971 5217 
hello@tfwg12.hu

Szülés utáni edzés Anyukáknak? Igen! - Egy Apa szemszögéből! 2. Rész

Miben segíthet a mozgás?

 

 

Még mindig fontosnak tartom azt, hogy beszéljünk arról, hogy a Feleségeinknek, Társainknak miben segít a mozgás.

 

A legfontosabb, amiről sokat olvashatunk, az az egészségügyi hatásai. Tudjuk, hogy sokféle szövődménye lehet egy szülésnek, de ennek kezelésére is nagyon fontos odafigyelni. Ezt nem szeretném nagyon részletezni, mert ebben a blogban nem ezt fejtegetném.

Amiről írnék, az a lelki oldala.

 

A mozgás a szülés után rendkívül segít abban, hogy a hormonokat egy kicsit jobban feldolgozza a test. Ez bizony összhangban van azzal, hogy párunk milyen hangulatban van. Ezért tartom én nagyon fontosnak azt, hogy a mozgás, szépen felépítve, ott legyen egy Anya életében.
A mozgás erősíti a nőt fizikailag és lelkileg is. Mert mint tudjuk, ép testben ép lélek. Egy Anyának ez jár és kell is szerintem.

 

Hiszen hányszor hallom a rossz önértékelést, lelkiállapotot hölgy vendégeimtől, hogy nincsenek megelégedve magukkal, lelkileg elfáradtak.

 

 

Ilyenkor jön a mozgás, mert:
– Helyre billenti az embert.
– Van egy-két órányi énideje az embernek ilyenkor.

– Kihajtja magából a stresszt
– Érezheti azt, hogy most magáért tesz valamit
– Javul a mentális egészsége
– Esetleges szövődmények javulnak vagy esetleg azok el is tűnnek
– Egészségügyi állapot javul
– Energikusabb lesz tőle az ember

 

Ezek mellett a legfontosabb talán a: Közösséghez tartozás. Végre találkozhat más emberekkel, ismerkedhet, barátokra lelhet, akikkel hasonló az életük, a problémáik és a boldogságuk is.
Igazából én azt látom, hogy mennyivel boldogabb és kiegyensúlyozottabb a Feleségem, ha a heti 1-2 sportolási lehetőség megadatott neki.

 

Adjuk meg az Anyáknak azt a lehetőséget, hogy ne csak a családdal és a mindennapokkal legyenek elfoglalva. Engedjük, hogy egy kicsit magukkal is tudjanak foglalkozni.

Nem csak edzőként, de Apaként, Férjként is örülök, ha a sport örömet, békességet nyújt a Feleségemnek.