Telefonszám: +36-30-971-5217

Cross Kids

Új óra gyerekeknek a TFWG 12. Sportban!
Cross Kids Ágival a 2 gyermekes anyukával, aki a felnőttek után most a gyerekeket is átmozgatja.
Mint sokan tudjátok, edzőként felnőtteknek igen sok féle órát tartok, de régóta nagy vágyam volt gyerekekkel foglalkozni. Csodálom, ahogy apait anyait beleadva élvezik az órát, külvilágot kirekesztve koncentrálnak a feladatokra, és annyira a jelenben tudnak lenni, ami nekünk felnőtteknek már kicsit nehezebb. Mindig lenyűgöz a lelkesedésük, az energiájuk, a mozgékonyságuk és a versenyszellemük.
A Cross Kids órákon a gyerekek erő és állóképességének fejlesztése mellett nagy hangsúlyt kapnak a különböző készségek fejlesztései, mint például az egyensúly és koordináció. Minden alkalommal foglalkozunk a core izmok erősítésével, melynek számos jótékony hatása van, mint a tartásjavulás. A hagyományos crossfit elemeket minden órán tanuljuk, gyakoroljuk, természetesen mindenki a maga szintjéhez mérten. És hogy a gyerekek igazán élvezzék az órákat, az ügyességi feladatok mellett nem maradhat ki a játek sem. :-)
Várok minden mozogni vágyó, nagy mozgásigényű, vagy csak aktív kikapcsolódást kereső gyermeket nagy szeretettel!

Tovább

Kar-Has-Popsi

A Kar-Has-Popsi elnevezésü óratípussal azoknak szeretnék kedvében járni,akiknek belefér az életükbe egy kis kardió mozgás (futás, biciklizés, spinning), de hiányzik az izommunka,szeretnének erősebbek és kontúrosabbak lenni!

Saját súllyal és sokféle eszközzel dolgozva, csapatban, zenére végezhetjük a gyakorlatokat!

Tovább

Funkcionális Fascia Tréning

Hatása: rugalmasabb test, az izmok energiatakarékosabban, hatékonyabban dolgoznak, nő a teljesítmény. Védi az izmokat a sérűlésektől. Csökken a regenerációs idő.
Esztétikai hatás: feszesebb testkép, enyhíti a narancsbőrös tüneteket.
A Funkcionális Fascia Tréning ajánlom mindenkinek aki aktív életet él, sportol.
Kiegészítő vagy alap edzésként is végezhetjük. A kötőszöveti nyújtásokat erő és stabilizációs gyakorlatok követik majd egy dinamikus szakasz ahol terhelés alatt tapasztalhatjuk meg a test rugalmas energiáit. A levezető részben kötőszöveti lazító technikával (smr) dolgozunk.
Várok mindenkit szeretettel!

Tovább

Body Flow (dinamikus jóga)

A Body Flow (dinamikus jóga) fő mozgás anyagát a jóga ászanák (pózok) adják, melyet dinamikusan a légzés szinkronjában végzünk, maximálisan figyelve a helyes kivitelezésre.
Az óra során az egész testet átmozgatjuk, egyszerre nyújtjuk és erősítjük rövidülésre és gyengülésre hajlamos izmainkat, a fasciat (kötőszövetet) nyújtjuk, mobilzáljuk. Központi szerepet kap a gerinc stabilitása. A "flow" stílusnak köszönhetően a test egy olyan lágy áramlásba, dinamikába kerül ami hatására energetikailag is feltöltődünk.

Ha szeretnéd izmaidat hatékonyan edzeni, gerincedet egészségesnek tudni, allóképességedet növelni, mentálisan ellazulni, gyere el Body Flow (dinamikus jóga) órára.

Tovább

deepWORK®

Atletikus, intenzív, ugyanakkor egyszerű, különleges és más ismert mozgásprogramoktól meglehetősen eltérő edzésforma. A gyakorlatok alapja az öt természeti elem és a rengeteg pozitív energia! Csoportosan, mindenféle eszköz nélkül végzett holisztikus funkcionális tréning.

A célja, hogy az edzések során a pulzusszámot magasan tartsa és ezzel növelje az állóképességet, valamint az izmok rugalmasságát. Kimondottan az izomzat gyors fejlesztésére és az erő növelésére összpontosít. Különösen intenzív, kiemelten ajánlott kalóriaégetésre.

Tovább

Hot iron cross

A HOT IRON egy magával ragadó, csoportos, súlyzós-rudas edzésforma, amit az adott edzéstervhez írt zene tesz még élvezetesebbé. A teljes periodizációval a résztvevők elérhetik céljaikat: maximális testzsír-csökkentést, feszes, definiált testet.

A Hot Iron Cross egy haladó óra. Míg az 1-es órák erő-állóképességi, a 2-es erő-állóképességi és hypertrófia (azaz határterhelés: nagyobb súly, kisebb ismétlésszám), a Cross órák már kizárólag hypertrófia módszerűek. A módszerváltások biztosítják, hogy a szervezeted ne szokjon hozzá a terheléshez, így folyamatosan változzon. 
Az órák rendszeres látogatásával az eredmény definiált, arányos testalkat elérése. Férfiaknak és nőknek egyaránt ajánlott.

Tovább

Kardió intervall

Napjaink egyik közkedvelt zsírégető módszere a kardió intervall edzés., mely legjobb módja az anyagcsere gyorsításának. Edzés követően megnő a test oxigénfogyasztása, ezért a sportolás után még 24 óráig intenzíven pörög az anyagcsere.

Az óra során egyszerű, ámde hatékony lépéseket, gyakorlatokat hajtunk végre, koreográfia nélkül.
Magas intenzitású kardió, és közepes intenzitású erősítő blokkok váltják egymást, ami biztosítja nem csak az edzés alatti, hanem az edzés utáni zsírégetést is.

Tovább

SPINNING®

A Spinning® egy edzőteremben végzett, nagy intenzitású, zenés kerékpáros aerobik óra, mely az egyik legkiválóbb kardió edzés. Egyszerre fejleszti a testet, a lelket, a mentális képességet és az állóképességet is. A spinning-gel egy óra alatt akár 800 kalóriát is elégethetünk, melynek jelentős része szénhidrát.

A teremben végezhető mozgásformák közül a leghatékonyabb zsírégető sport, hiszen a nagy intenzitású mozgás következtében fokozott izzadás jellemző, így beindul a szervezet méregtelenítése is. A dinamikus tekeréssel jól levezethető a bennünk felgyülemlett feszültség, így a mindennapi stresszel is könnyebben megküzdünk majd.

Tovább

Kezdő Táncos erősítő óra (új)

Új, táncos elemekkel kombinált alakformáló tréning, ami átmozgatja a tested és a lelked is. Erősít, mégis könnyed és légies.

Ez az ÚJ mozgásforma mindenki számára könnyen követhető lesz, mely során mozgásod esztétikus(abb)á válik.

Az órán való részvétel semmilyen előképzettséget nem igényel!

Elégedettségi garancia 😉:
Gyere el az első próba órára, és ha nem vagy elégedett, nem kell kifizetned az árát!

Várlak szeretettel!
Linda

Tovább

Hot Iron

Próbáld ki te is ezt a nagyszerű zsírégető súlyzós edzést, mely előre koreografált, mindig az adott edzéstervhez megfelelő zenére van felépítve. A gyakorlatok előre megtervezettek, szisztematikusak, ami szintén a Hot Iron hatékonyságát növeli.

Nem csak a mozgás öröme miatt érdemes kipróbálni, hanem a csoport, a közös munka és a jókedv érdekében is. Az, hogy nem egyedül, hanem többen súlyzót ragadtok, motivál, erőt ad az edzésben, ráadásul a zene külön jó hangulatot teremt.

Gyere el, próbáld ki te is ezt a nagyszerű edzésformát! Meglátod nem fogsz csalódni :)

Tovább

TRX

Mostanában nagyon elterjedtek az újfajta fitnesz edzések, a TRX is ezek közé tartozik. Bár ezt a fajta edzésmódot az amerikai hadsereg fejlesztette ki, hogy a katonák bármikor, bárhol tudjanak edzeni, egyre nagyobb teret hódít a hétköznapi életben is.

A TRX során az ember saját testsúlyát használja, így igen látványos és gyors eredményeket lehet vele elérni. Számtalan gyakorlat végezhető vele, a változatos feladatok még inkább meghozzák a belefektetett energia gyümölcsét.
A TRX egyszerre mozgatja az egész izomzatot, így kevésbé megterhelő az ízületek számára. A TRX szépen formálja az egész testet, az összes izmot fejleszti és növeli az állóképességet is. Kezdetben rehabilitációra használták, hiszen nem ró nagy terhet az ízületek számára.

Tovább

PILATES

A Pilates gyakorlása közben a test és az elme mindvégig azon dolgozik, hogy rugalmas, hajlékony izomzatot alakítson ki.
A Pilates által kifejlesztett mozgásforma célja az, hogy a különböző gyakorlatok elsajátításával minél közelebb kerüljünk az ideális testtartás megvalósításához.

Ez a módszer a nyújtást és az erősítést a légzéssel és a koordinációval hozza összhangba, ezáltal szépen fejlődik a test egyensúlya. Egy gyakorlatot sem ismétel sokszor, azért, hogy éberen tartsa az elme figyelmét a folyton váltakozó feladatokkal. Kezdetben a táncosokat is vonzotta a Pilates, hiszen erősítette őket, miközben testük áramvonalas maradt.

Tovább

Funkcionális köredzés

A Funkcionális köredzés egy kis csoportos személyi edzés, ami ötvözi a személyi edzésen megkapott figyelem előnyét a csoportos edzések motiváló erejével, hangulatával.

Kiemelt figyelmet fordítok a helyes technikák elsajátítására, a személyes terhelési határaitok megfigyelésére, hogy mindenkinek a számára leghatékonyabb gyakorlatkombinációkat a adhassam.

Várok minden érdeklődőt szeretettel!

Tovább

Cross training

Szeretnél egy igazán pörgős, szuper hangulatú, kihívásokkal teli edzésen részt venni? Akkor a Crosstraining óratípust Neked találták ki. Az edzések nagyon változatos felépítésüek, hiszen célunk, a minél több képesség fejlesztése, mint:
Erő, Gyorsaság, Állóképesség, Koordináció, Mobilitás.

Az edzéseket még színesebbé teszi, hogy a saját testsúlyos gyakorlatok mellé funkcionális és sok más izgalmas eszközt be tudunk vonni, pl: kettlebell, kötél, homokzsák, evezőpad, plyo box, gumiabroncs, létra, medicin labdák, kalapács... ;)

Tovább