Telefonszám: +36-30-971-5217

2020. július 10. sport és lélek

Ülő életmódunk nagyon feszessé teszi a testünket.

A mozgás lételemünk. Testünk csak akkor tud jól működni, ha minden területen tudatosan tréningezzük.
Az agyunkat tanulással, az emésztésünket és az immunrendszerünket egészséges táplálkozással és a mozgásszerveket tudatos edzéssel.

A Flying, vagy kötőszöveti tréning arra lett kifejlesztve, hogy a feszes, letapadt izom- és kötőszöveteket fellazítsa, rugalmassá tegye. Visszaadja nekik természetes erejüket, tónusukat.

A lágy szövetek testünk formamegtartó szervrendszere, ha edzésben tartod, az alakodon is látszani fog.
Karcsúsít, feszesíti a bőrödet és izmaid hatékonyabb erejét is segít felszabadítani.

Erőnléti edzések kiegészítőjeként vagy önmagában is hatékony edzésforma.

Ajánlom mindenkinek aki szeretné fokozni a teljesítményét valamilyen sportterületen és azoknak is, akik jobban kedvelik a nyugodt, lassabb ritmusú óratípusokat.

Sérülések utáni rehabilitációban is hatékony testtudati technika.

 

 

Megszabadít a stressztől

A mindennapokban “szerzett” stresszt szöveti szinten oldjuk.

Az idegrendszert nyugtató, mentális ellazulást segítő tréninget azok is kamatoztathatják, akiknek a mindennapos munkája, élete sok feszültséggel jár. Ezek a stresszes állapotok hosszútávon egészségromláshoz vezethetnek.

Ha szeretnéd megőrizni az egészségedet, akkor szánj időt magadra! A Flying nem csak a “gőz kiengedésére” kiváló, hanem egy kényeztető, tudatos, testedet megajándékozó óra, amivel hálát adhatsz magadnak, a testednek, aki téged szolgál egy életen át.

Dinamikusabb lendülethangsúlyos mozdulatok váltakoznak flow-stretching (nyújtó) gyakorlatokkal, tudatos légzéstechnikával kombinálva.

 

Más edzéseken is hatékonyabban teljesíthetsz

Speciális fókuszokkal dolgozunk, kifejezetten a lágy kötőszövet testérzeteit figyeljük a mozgások közben.
Ez a fókusz gyakorlással teljesen különválik az izomfókuszoktól, így egy sokkal nagyobb spektrumban érzékelheted magadat mozgás közben. Minél gyakorlottabb vagy, annál inkább tudod majd más edzésformákban is alkalmazni ezt a több dimenziós tájékozódást a testérzeteidben. Hatékonyabb lehetsz bármit is csinálsz.

Sérüléseket is elkerülhetsz azáltal, hogy jobban érzed, érted a tested jelzéseit egy-egy helyzetben. Minőségi változást érhetsz el.

Heti rendszeres gyakorlással tapasztalataim szerint 3 hónap kell ahhoz, hogy igazán ráérezz erre a speciális technikára. Ez is egy folyamat, ennyi idő alatt fokozatosan több és tisztább érzetbeli felfedezést tehetsz magadban.

Ha már a sajátod ez a tudás, akkor egy kötőszöveti tréning során legalább úgy elfáradsz, mint egy cross vagy kardió óra után, csak másképp.

A Flyingot követően én úgy érzem magam, mintha egy hosszú túra után egy jó szaunázással, egy finom vacsorával és egy pohár borral jutalmaztam volna magam.

Ellazultan, lebegve, jókedvűen.

Gyertek és megmutatom mi mindent tudtok kihozni még magatokból!

Linda