Telefonszám: +36-30-971-5217

2022. július 10. motiváció, tippek

Ilyenkor igenis tessék kicsit lazítani, ne görcsölj azon, hogy kicsit félrement a diéta vagy a héten még nem tudtál edzeni. Pihenjenek az izmok, na és az idegrendszered is, hisz ugye minden onnan indul, az mozgatja az izmaidat.

Ha mégsem tudsz meglenni edzés nélkül, számos mozgásformát végezhetsz nyaralás alatt is, eszközök nélkül. Pl. futás, úszás vagy dobj be egy gumiszalagot a bőröndbe, amivel az egész testedet erősíteni tudod.

Kánikulában fontos a fokozott folyadékbevitel, az edzést időzítsétek kora reggelre vagy estére.

Ha mégis a passzív pihenést választod, akkor sincs ok az elkeseredésre. Ugyan 1-2 hét alatt is minimális visszaesés tapasztalható az állóképességben és izomerőben, de visszatérés után kis odafigyeléssel hamar vissza tudsz rázódni.

Amennyi időt sport nélkül töltöttél el, kb. annyit időt kell rászámolni a visszarázódásra. Szerencsére az izmok „emlékeznek” és ez a segítségedre lesz.

Visszatérés után válassz kisebb súlyt, csinálj kevesebb ismétlést. Semmiképpen sem szabad ott folytatni, ahol abbahagytad, mert sérülésveszélyes.

Tartsd be a fokozatosság elvét. Érezni fogod, hogy mikor vagy újra a régi.

Visszatérés után egy rövid időre mindenki újrakezdőnek számít. Én is megyek majd nyaralni és bizony utána én is újrakezdő leszek. 😊

Jó pihenést!

error: Content is protected !!