Telefonszám: +36-30-971-5217

2022. március 20. mindent a testmozgásról, motiváció

Gyorsan, az elején de, igérem ennyi szakmaiság elég is lesz mára ezért, kérlek ne mondj le az írásomról ha túl jutsz azon a pár soron, érthetőbb lesz a jó tanácsom Neked. 🙂

1. Flexibilitás – balett táncos
2. Egyensúly – akrobata
3. Erő – erőemelő
4. Robbanékonyság – súlyemelő, sprinter
5. Aerob rendszer – hosszútávfutó
6. Anaerob rendszer – birkózás
7. Gyorsaság – muay thai harcos
8. Agilitás – kézilabda, jégkorong, fociBiomotoros készségek melyekkel jó tisztában lenned

Ezen biomotoros készségek fejlesztése és fenntartása alapvető fontosságú a Te személyes egészségi szintednek.
Meg kell érteni, hogy ezek a készségek az ember alapvető összetevői. Leegyszerűsítve, ezeket a készségeket bármilyen tipusú fizikai tevékenység végzésekor használod. (természetesen egyént, tevékenységet, életkort figyelembe véve bele folyhatnánk jobban de, a lényegen nem változtat)

Ezért ne feledd, amikor az edzésre gondolsz, válassz olyat, amelyeket szívesen végzel.

Nincs olyan gyakorlat, amelyet kötelező elvégezni, ha edzéstervről van szó. Gondolj többet a lehetőségekre és csináld azt amiben örömöd leled. Sok különböző típusú mozgásforma és szórakoztató szabadidős tevékenység lehet számodra megfelelő mindaddig, amíg ezeket a biomotoros készségeket úgy fejlesztik, hogy az elősegítse a személyes céljaidat.

Folytasd, fedezd fel őket,ne add fel az elsőnél! Akkor létrehozhatsz, megteremthetsz egy olyan közeget magadnak, amely a legjobban működik a számodra, nem csak az, amit az emberek mondanak-mert most éppen az az új trend.

Ne vessz el a rengetegben, kezd az elején ami szimpatikus, akár egy jó nagy sétával és az majd mutatja neked a következő lépést.
Ha megtaláltad tudni fogod onnan, hogy jól érzed magad, jobban vagy, motivált lettél, energikus, sikerélményeket szereztél és még várod is a következő alkalmat, mert ez lett az új Te és tetszik amit tapasztalsz. 😎

 

error: Content is protected !!