Telefonszám: +36-30-971-5217

Cross Kids

Játékos edzés gyerekeknek a TFWG 12. Sportban!
Cross Kids Ágival a 2 gyermekes anyukával, aki a felnőttek után most a gyerekeket is átmozgatja.

Mint sokan tudjátok, edzőként felnőtteknek igen sokféle órát tartok, de régóta nagy vágyam volt gyerekekkel foglalkozni. Csodálom, ahogy apait anyait beleadva élvezik az órát, külvilágot kirekesztve koncentrálnak a feladatokra, és annyira a jelenben tudnak lenni, ami nekünk felnőtteknek már kicsit nehezebb. Mindig lenyűgöz a lelkesedésük, az energiájuk, a mozgékonyságuk és a versenyszellemük.
A Cross Kids órákon a gyerekek erő és állóképességének fejlesztése mellett nagy hangsúlyt kapnak a különböző készségek fejlesztései, mint például az egyensúly és koordináció. Minden alkalommal foglalkozunk a core izmok erősítésével, melynek számos jótékony hatása van, mint a tartásjavulás. A hagyományos crossfit elemeket minden órán tanuljuk, gyakoroljuk, természetesen mindenki a maga szintjéhez mérten. És hogy a gyerekek igazán élvezzék az órákat, az ügyességi feladatok mellett nem maradhat ki a játek sem. :-)
Várok minden mozogni vágyó, nagy mozgásigényű, vagy csak aktív kikapcsolódást kereső gyermeket nagy szeretettel!

Tovább

Alakformáló

Alakformáló edzés – dinamikus zsírégetés

Az óratípusra jellemző a dinamikusság, illetve, hogy zsírégető zónában végezzük a gyakorlatokat, természetesen preventív módon. Egy laza, tíz perces bemelegítés után kardió blokk következik, amit step paddal, vagy anélkül végzünk. Az alakformáló edzés nem koreografált, egyszerű lépésekből áll, így nem kell azon aggódnod, hogy belekavarodsz a feladatokba.

Az órán különböző erősítő gyakorlatokkal haladunk tovább, amiket állásban és talajon is egyaránt végzünk, különböző olyan eszközökkel színesítve, mint például a soft ball, fit ball, gumiszalag, bot, súlyzók stb. De nemcsak eszközökkel dolgozunk, a saját testsúlyunkat is bevetjük, ezzel még változatosabbá és élvezetesebbé téve az edzést. Az órát egy testet pihentető, izmokat ellazító nyújtással zárjuk.

Várlak sok szeretettel egy jó hangulatú, izzasztó edzésre, ahol a pólód nem marad szárazon!! 😊

Emese

Tovább

Flying

Hatása: rugalmasabb test, az izmok energiatakarékosabban, hatékonyabban dolgoznak, nő a teljesítmény. Védi az izmokat a sérűlésektől. Csökken a regenerációs idő.
Esztétikai hatás: feszesebb testkép, enyhíti a narancsbőrös tüneteket.

A FLYING (fascia vagy kötőszöveti tréning) órát ajánlom mindenkinek aki aktív életet él, sportol.
Kiegészítő vagy alap edzésként is végezhetjük. A kötőszöveti nyújtásokat erő és stabilizációs gyakorlatok követik majd egy dinamikus szakasz ahol terhelés alatt tapasztalhatjuk meg a test rugalmas energiáit. A levezető részben kötőszöveti lazító technikával (SMR henger) dolgozunk.

Várok mindenkit szeretettel!

Tovább

SPINNING®

A Spinning® egy edzőteremben végzett, nagy intenzitású, zenés kerékpáros aerobik óra, mely az egyik legkiválóbb kardió edzés. Egyszerre fejleszti a testet, a lelket, a mentális képességet és az állóképességet is. A spinning-gel egy óra alatt akár 800 kalóriát is elégethetünk, melynek jelentős része szénhidrát.

A teremben végezhető mozgásformák közül a leghatékonyabb zsírégető sport, hiszen a nagy intenzitású mozgás következtében fokozott izzadás jellemző, így beindul a szervezet méregtelenítése is. A dinamikus tekeréssel jól levezethető a bennünk felgyülemlett feszültség, így a mindennapi stresszel is könnyebben megküzdünk majd.

Tovább

Hot Iron®

Próbáld ki te is ezt a nagyszerű zsírégető súlyzós edzést, mely előre koreografált, mindig az adott edzéstervhez megfelelő zenére van felépítve. A gyakorlatok előre megtervezettek, szisztematikusak, ami szintén a Hot Iron hatékonyságát növeli.

Nem csak a mozgás öröme miatt érdemes kipróbálni, hanem a csoport, a közös munka és a jókedv érdekében is. Az, hogy nem egyedül, hanem többen súlyzót ragadtok, motivál, erőt ad az edzésben, ráadásul a zene külön jó hangulatot teremt.

Gyere el, próbáld ki te is ezt a nagyszerű edzésformát! Meglátod nem fogsz csalódni :)

Tovább

TRX®

Mostanában nagyon elterjedtek az újfajta fitnesz edzések, a TRX® is ezek közé tartozik. Bár ezt a fajta edzésmódot az amerikai hadsereg fejlesztette ki, hogy a katonák bármikor, bárhol tudjanak edzeni, egyre nagyobb teret hódít a hétköznapi életben is.

A TRX® során az ember saját testsúlyát használja, így igen látványos és gyors eredményeket lehet vele elérni. Számtalan gyakorlat végezhető vele, a változatos feladatok még inkább meghozzák a belefektetett energia gyümölcsét.
A TRX® egyszerre mozgatja az egész izomzatot, így kevésbé megterhelő az ízületek számára. A TRX® szépen formálja az egész testet, az összes izmot fejleszti és növeli az állóképességet is. Kezdetben rehabilitációra használták, hiszen nem ró nagy terhet az ízületek számára.

Tovább

PILATES

A Pilates gyakorlása közben a test és az elme mindvégig azon dolgozik, hogy rugalmas, hajlékony izomzatot alakítson ki.
A Pilates által kifejlesztett mozgásforma célja az, hogy a különböző gyakorlatok elsajátításával minél közelebb kerüljünk az ideális testtartás megvalósításához.

Ez a módszer a nyújtást és az erősítést a légzéssel és a koordinációval hozza összhangba, ezáltal szépen fejlődik a test egyensúlya. Egy gyakorlatot sem ismétel sokszor, azért, hogy éberen tartsa az elme figyelmét a folyton váltakozó feladatokkal. Kezdetben a táncosokat is vonzotta a Pilates, hiszen erősítette őket, miközben testük áramvonalas maradt.

Tovább

Funkcionális köredzés

A Funkcionális köredzés egy kis csoportos személyi edzés, ami ötvözi a személyi edzésen megkapott figyelem előnyét a csoportos edzések motiváló erejével, hangulatával.

Kiemelt figyelmet fordítok a helyes technikák elsajátítására, a személyes terhelési határaitok megfigyelésére, hogy mindenkinek a számára leghatékonyabb gyakorlatkombinációkat a adhassam.

Várok minden érdeklődőt szeretettel!

Tovább

Full Body

Erő, pörgés és lendület – Full Body Training
Képzeljetek el egy olyan óratípust, amellyel rendkívül hatékonyan megdolgoztatjátok az állóképességeteket, fejlesztitek erőtöket és az általános kondíciótokat is. Jól hangzik ugye? Emellett hatással van a mentális állóképességre, ami elengedhetetlen a mindennapi életünk során, hiszen minél erősebb az utóbb említett képességünk, annál jobban birkózunk meg a stresszel. Ha rendszeresen jársz Full Body Training-re, sokat fog fejlődni a koncentrációs képességed, a koordinációd és a kitartásod is.
Az FBT intenzív, dinamikus, erő- és állóképességi edzés, kis kardióval ötvözve. A gyakorlatok végrehajtásához segédeszközöket is használunk. Legtöbbször kézi súlyzóval, gumikötéllel, bottal, Fit ball-lal, Soft ball-lal, valamint step pad-dal találkozhattok majd. Az FBT segítségével gyorsul az anyagcsere, feszessé, tónusossá válik az izomzat.
Az órák változatosak, a különböző feladatok kivitelezésére pedig számtalan lehetőség van, így akkor is, ha most kezded, vagy akkor is, ha már jó kondival rendelkezel megtalálhatod a saját kihívásodat a FULL BODY órákon!
Gyere, próbáld ki és találd meg te is a saját kihívásodat!

Tovább

Cross training

Szeretnél egy igazán pörgős, szuper hangulatú, kihívásokkal teli edzésen részt venni? Akkor a Cross training óratípust Neked találták ki. Az edzések nagyon változatos felépítésűek, hiszen célunk, a minél több képesség fejlesztése, mint:
- Erő
- Gyorsaság
- Állóképesség
- Koordináció
- Mobilitás

Az edzéseket még színesebbé teszi, hogy a saját testsúlyos gyakorlatok mellé funkcionális és sok más izgalmas eszközt be tudunk vonni, például kettlebell, kötél, homokzsák, evezőpad, plyo box, gumiabroncs, létra, medicin labdák, kalapács.

Tovább

Gerinc Training

Megerősít, megelőz, ellazít és fájdalmat csillapít - Gerinc Training
Biztosan mindenki tapasztalta már milyen érzés, amikor fáj a nyaka, a dereka. Sajnos a gerincproblémák manapság már népbetegségnek számítanak, ezért is fontos foglalkozni vele. A Gerinc Training egy csodálatos lehetőség arra, hogy megelőzzük a bajt, vagy a kialakult problémákat helyre tegyük és megállítsuk a további romlást.
A rendszeres Gerinc Training-gel megelőzhetők a különböző gerinc-és mozgásszervi problémák. Ezeken az órákon helyreállítjuk a gerinc mobilitását és erősítjük a gerinc stabilitásáért felelős izmokat. A görnyedt testtartást is elfelejthetjük, az órákon alkalmazott gyakorlatokkal a megfelelő tartást is kialakítjuk. A Gerinc Training óra után közérzetünk is javul azáltal, hogy csökkennek fájdalmaink és persze a mozgás öröme is hatással van ránk.
Gerinc Training-et mindenkinek ajánljuk, de legfőképp azoknak, akik nyaki, derék vagy hátat érintő fájdalommal küzdenek, végtagjaik zsibbadnak. Az ülőmunkát végzők számára is kiváló, de azoknak is javallott, akik nehéz fizikaimunkát végeznek. A gerincet megterhelő sportokat űzőknek is ajánljuk, illetve azoknak, akik gerincferdüléssel küzdenek.
Az órák során nyújtó és erősítő gyakorlatokat egyaránt végzünk. A gyakorlatok változatosak, úgy végzünk mindent, hogy közben figyelembe vesszük az egyén állapotát, hangulatát. Légző gyakorlatokat is tanítunk, így segítünk ellazítani a feszült izmokat és a túlfeszített idegrendszert. Arra törekszünk, hogy az óra végén kiegyensúlyozott, nyugodt és jó közérzetű vendégeket engedjünk haza.

Tovább