Telefonszám: +36-30-971-5217

2020. március 13. , , , motiváció

Fitten 40 felett

Most lehet kicsit szabadabban, célirányosan ráállni arra a vonalra, ami Neked szükséges, ami belefér az életedbe.

Ha jól érzed Magad a bőrödben, nincs felesleg Rajtad, akkor igazán szerencsés vagy.
Ahhoz, hogy ezt az állapotot meg tudd őrizni, nem lehet a mozgást abbahagyni. A szinten tartás is nehéz feladat.

Ha viszont azok táborát erősíted, akik nincsenek megelégedve a tükörképükkel (lássuk be, itt többen leszünk😃), akkor nem elég mozogni, bizony keményen dolgoznunk kell, hogy haladjunk és konzerváljuk is azt, amit eddig elértünk.

Nézzük, mit tehetünk az ügy érdekében?

/maradjunk egyelőre a fitness terem falai között/

Spinninggel kipipálhatjuk a kardió edzéseinket, fogyni vágyóknak minimum heti 2 alkalmat javaslok.

Formálódni 40 felett: mindenki eldöntheti mennyit bír el a szervezete, milyen óratípus az, amit jó kedvvel és erővel elbír. Eszközös, saját súlyos, funkcionális edzés vagy a kíméletesebb, ám de hatékony jóga vagy pilates számára a legjobb választás.

A lényeg a motiváltság és az elszántság, kényszerből ugyanis kevesen érik el céljukat.

Azt mondanom sem kell, hogy az eszközös edzéseket a rendszeres kardió mellé kellene beiktatni. A jó hír az, hogy így viszont egészen jó eredményeket lehet elérni!

Ha fokozni szeretnéd és a táplálkozást is kicsit tudatosabban építed bele a napjaidba, NA AKKOR LESZEL IGAZÁN JÓBAN SAJÁT MAGADDAL.
És ha jóban vagy, akkor azt mindenki észreveszi Rajtad. Kiegyensúlyozott és jókedvű leszel, mosolygósabb és határozott.

A magam nevében meg tudom ígérni, ha hasonló cipőben járunk, rám számíthattok. Tudok motiválni, nagyon kedves és piszok szigorú lenni, jó tanácsot adni és kemény edzésekkel hozzájárulni a célod eléréséhez!

Edit